Latviski

Apmācības pārdošanas personālam

  • Pārdošanas pamati

    Kurš teica, ka pārdot ir sarežģīti? Aicinām uzņēmumu darbiniekus, kuri nesen uzsākuši nodarboties ar pārdošanu un kuriem ir nepieciešama pārdošanas procesa strukturizācija, interesantās teorētiskajās nodarbībās un praktiskajos treniņos apgūt modernas un efektīvas darba metodes, kā arī izmēģināt tās praksē. 

  • Sales ReSTART

    Profesionālis atdod to, ko viņš nevar paturēt, lai iegūtu to, ko nav iespējams pazaudēt. Uzņēmuma pārdošanas darbinieki, kas strādā ar klientiem, apgūs efektīvākos stratēģiju izstrādes veidus, lai nodrošinātu stabilu un ilgstošu sadarbību ar uzņēmumam svarīgiem partneriem.

    "Panākumi = X + Y + Z,

    kur X – darbs, Y – patika, Z – spēja laikā aizvērties"

    (Alberts Einšteins)

  • Pārdošanas prasmes mazumtirdzniecībā

    Tas, kas derēja mūsu tēviem, vairs neder mums! Mēs apmācīsim veikalu un salonu darbiniekus, kas ir tiešā veidā iesaistīti pārdošanas procesā, mūsdienīgās, atvērtās un efektīvās komunikācijas metodēs, lai sasniegtu maksimālu uzņēmuma ražīgumu. 

  • Rezultatīvas pārdošanas prasmes un tehnikas

    Grūti mācībās, viegli kaujā! Mēs piedāvājam plaša spektra apmācību kursus un praktiskos treniņus darbiniekiem, kas ir iesaistīti un kam ir praktiska pieredze pārdošanas procesā, un kas vēlas paaugstināt savu profesionalitāti, iegūt jaunas zināšanas un prasmes.

  • Aktīvā pārdošana pa telefonu: praktiskā pieredze

    Centība ir likteņa labā roka, neatlaidība – pārdevēja. Mēs palīdzēsim uzņēmuma darbiniekiem, kuri ikdienā nodarbojas ar pārdošanu pa telefonu gan saņemot ienākošos zvanus, gan arī pašiem zvanot klientiem, izprast un plašāk iepazīt šāda mārketinga specifiku teorijā, kā arī apgūt dažādas metodes praksē.

  • Klientu apkalpošanas kultūra

    Ja dārgakmens iekrīt dubļos, tas ir un paliek dārgakmens. Ja putekļi paceļas pret debesīm, tie ir un paliek putekļi. Mēs piedāvājam padziļinātas teorētiskās un praktiskās nodarbības klientu apkalpošanas kultūras apgūšanā uzņēmuma darbiniekiem, kuru darbs ir tieši saistīts ar klientu apkalpošanu un netiešo pārdošanu. 

  • Pārdošana tirdzniecības ķēdēm

    Piedāvājam visaptverošus apmācību kursus un praktiskos treniņus uzņēmuma pārdošanas darbiniekiem, kas strādā ar veikalu ķēdēm un/vai ar „A” kategorijas klientiem, kā arī keyacount un brand menedžeriem. 

  • Darbs ar VIP klientiem

    Profesionālis atdod to, ko viņš nevar paturēt, lai iegūtu to, ko nav iespējams pazaudēt. Uzņēmuma pārdošanas darbinieki, kas strādā ar īpašiem uzņēmuma klientiem, „A” kategorijas klientiem, pie mums apgūs efektīvākos stratēģiju izstrādes veidus, lai nodrošinātu stabilu un ilgstošu sadarbību ar uzņēmumam svarīgiem partneriem.

  • Darbs ar klientu iebildumiem un pretenzijām

    Tikai cilvēku uzskati piešķir parādībām īpašības, tāpat kā sāls dod ēdienam garšu. Dažādus profesionālos knifus un darba metodes teorētiski un praksē pie mums varēs apgūt uzņēmuma darbinieki, kuri vēlās sevī attīstīt prasmes tikt galā ar dažādu tipu iebildumiem, kā arī tie darbinieki, kuri ir iesaistīti darbā ar pretenziju uzklausīšanu, izskatīšanu un risināšanu.

  • Efektīvs darbs izstādēs

    Nekas nav sarežģīts, ja to nesarežģī. Mūsu piedāvātā apmācību programma izmantojot interesantas teorijas un praktiskus iemaņu treniņus profesionāli sagatavos uzņēmuma darbiniekus, kuri pārstāv uzņēmumu izstādēs.

  • Efektīvas metodes vizīšu sarunāšanai

    "Aukstais zvans" ir katra pārdevēja instruments ar kuru paaugstināt savu rezultativitāti. Joprojām ir tehnikas, kas strādā. Zvans un vienošanās par tikšanos, nekādu atteikumu – tas ir iespējams.

  • Merčendaizings

    Merčendaizings ir viens no tirdzniecības uzņēmuma vissvarīgākajiem darbības virzieniem. Pārdošanas tieši var ietekmēt šādi kritēriji – vai tirdzniecības vietu plaukti ir vienmēr piepildīti ar preci un prece ir pareizi izvietota, ievērojot konkrētus izvietošanas principus. Šīs mācības ir paredzētas treniņa formā, proti, dalībnieki strādā uz savu produktu bāzi, tādējādi maksimāli precīzi izprotot merčendaizinga principus un nianses.