Novērtēšana ar "slēptā pircēja" metodi
printSasniedzamie rezultāti:
- Pārdošanas vai klientu apkalpošanas daļas darbinieku prasmju, zināšanu vai attieksmes novērtējums.
- Iepriekš veikto apmācību programmu vai citu izmaiņu programmu reālā iespaida un rezultātu izvērtējums.
- Rekomendāciju plāns darbinieku prasmju vai sistēmas uzlabošanai.
Iespējamais darba saturs:
- Pārrunas ar uzņēmuma atbildīgajiem darbiniekiem, lai definētu vērtēšanas kritērijus, kā arī noteiktu vērtējamo mērķa grupu.
- Vērtēšanas anketu sastādīšana un akceptēšana.
- Uzņēmuma pārdošanas darbinieku pārdošanas prasmju, produktu zināšanu un procedūru izvērtējums.
- Atskaišu un rekomendāciju sagatavošana augstāk minēto procesu uzlabošanai.
- Šo rekomendāciju ieviešana praksē (ja nepieciešams).
Izpildes ilgums:
- 3-5 nedēļas (atkarībā no darbinieku daudzuma un pieejamības).